Te sprijinim cu servicii de consultanță pentru finanțarea cu fonduri nerambursabile HORECA 2

Analizăm dacă te califici pentru aceste fonduri Întocmim dosarul de proiect cu întreaga documentație Depunem proiectul cu semnătură electronică Te ajutăm cu rapoartele de expertiză. Cere ofertă și află câți bani primești!

Implementăm și monitorizăm proiectul după finanțare

Horeca 2

CONTRIBUTIE PROPRIE=0

Horeca 2

100% BANI NERAMBURSABILI

Horeca 2

AVANS 0 - DEPUNERE PROIECT

Accesează finanțarea NERAMBURSABILĂ HoReCa 2

În prezent, schema HoReCa 2 are alocat un buget de 50 de milioane de lei (10 milioane de euro), iar statul estimează că va ajuta 10.000 de beneficiari, ceea ce înseamnă că toți cei care se înscriu în acest proiect vor primi finanțare.

Noile ajutoare au ca justificare criza provocată de războiul cu Ucraina și ar urma să compenseze creșterile de cheltuieli ale anului 2022, comparativ cu anul 2021.

Cine poate accesa finanțarea HORECA 2?

Organizate sub forma de SRL, SA, Cooperative, societăți în comandită sau în nume colectiv, înființate până la 31.12.2020 și au codul CAEN autorizat cel puțin din data de 1.01.2021 până în prezent, fără întrerupere.

  • societate înființată cel târziu la data de 31.12.2020. 
  • coduri CAEN eligibile:(5510, 5520, 5530, 5590, 5610, 5621, 5629, 5630, 7911, 7912, 7990, 8230, 9001, 9002, 9003, 9004,9329).
  • codul CAEN Rev. 2 este autorizat la data înscrierii, cel puțin din data de 1.01.2021 fara intrerupere.
  • certificat clasificare / autorizație de funcționare/ autorizație sanitar-veterinară/ licență în turism / atestat pentru ghid turistic, după caz, în valabilitate  la data depunerii (inclusiv în perioada 2021 – 2022) – cu excepția organizatorilor de evenimente care nu necesită nicio autorizație.
  • Au bilanțul pentru anul 2021 depus, cu minim 5 zile înainte de momentul înscrierii proiectului.
  • Nu sunt eligibili beneficiarii și/sau acționarii/asociații/administratorii societăților care au comis/comit nereguli de ordin financiar sau acte de corupție,  stabilite prin hotărâri judecătorești definitive.
  • Sunt eligibile întreprinderile mici și mijlocii, sau întreprinderile mari.
  • Poți aplica și dacă ai luat anterior fonduri din HORECA 1/Masura 2 si Masura 1/ Agroalimentar.

Detalierea codurilor CAEN acceptate

  • 5510     Hoteluri și alte facilități de cazare similare 
  • 5520     Facilități de cazare pentru vacanțe și perioade de scurtă durată 
  • 5530     Parcuri pentru rulote, campinguri și tabere 
  • 5590     Alte servicii de cazare 
  • 5610     Restaurante 
  • 5621     Activități de alimentație (catering) pentru evenimente 
  • 5629     Alte activități de alimentație n.c.a. 
  • 5630     Baruri și alte activități de servire a bauturilor 
  • 7911     Activități ale agențiilor turistice 
  • 7912     Activități ale tur-operatorilor 
  • 7990     Alte servicii de rezervare și asistență turistică 
  • 8230     Activități de organizare a expozițiilor, târgurilor și congreselor 
  • 9001      Activități de interpretare artistică (spectacole) 
  • 9002     Activități suport pentru interpretare artistică (spectacole) 
  • 9003     Activități de creație artistică 
  • 9004     Activități de gestionare a sălilor de spectacole  
  • 9329   Alte activitati recreative si distractive.

Cum se calculeaza valoarea finanțării?

Aplicanții vor avea posibilitatea înscrierii pe ambii piloni sau doar pe unul dintre cei doi piloni.

Expert Mind va colabora cu contabilii Dvs, astfel încât să colecteze exact datele de care este nevoie.

  • Pilonul 1 – compensarea cu 25% a cheltuielilor de exploatare (aferente codului/codurilor CAEN finantat(e)) in perioada 1 februarie – 31 decembrie 2022, cu excepția cheltuielilor cu energia electrică și/sau gaz.

Pentru aceasta este necesar un raport de expertiza contabila pentru certificarea sumei din 1 februarie – 30 septembrie 2022 și o estimare a administratorului privind cheltuielile de exploatare din perioada 1 octombrie – 31 decembrie 2022.

Până la 31.07.2023, aveți obligativitatea incărcării raportului de expertiza ce certifica valoarea cheltuielilor din exploatare aferente activității codului/codurilor CAEN finanțat/finanțate, pentru perioada 1 Octombrie – 31 decembrie 2022; 

Valoare finanțată: maxim 500.000 euro pe grup-întreprindere.

Solicită AICI raportul de expertiză pentru a afla ce sumă poți primi.

  • Pentru Pilonul 1

Când se depune cererea, aplicația va calcula diferența dintre totalul cheltuielilor de exploatare (pentru perioada 1 Februarie – 31 decembrie 2022, valori reale și estimate) și totalul costurilor cu energia electrică și/sau gazul ((pentru perioada 1 Februarie – 31 decembrie 2022, valori reale și estimate) și va aplica un procent de 25% la această diferență, rezultând valoarea denumită în continuare VSP1 (Valoare Solicitată Pilon 1).

  • Pilonul 2 – compensarea cu maxim 30% din creșterea costului eligibil cu energia electrica si/sau gaz în perioada 1 februarie 2022 – 31 decembrie 2022.

Valoare finanțată: maxim 2.000.000 euro pe grup-întreprindere.

  • Pentru Pilonul 2

În cadrul serviciilor de consultanță pentru obținerea acestor granturi, ne asumăm  obligația încărcării în aplicația informatică a următoarelor documente și informații:

  1. a) În vederea calculului prețului mediu unitar aferent costurilor cu energia electrică și/sau gaz din anul 2021, se va încărca în aplicație totalitatea facturilor și a documentelor de plată ale acestor tipuri de cheltuieli și va edita valorile lunare în câmpurile existente în sistemul informatic.
  2. b) În vederea identificării prețului unitar/ KwH aferent lunii Septembrie 2022, se vor încărca în aplicație facturile și documentele de plată aferente consumului din luna Septembrie 2022 atât pentru gaz cât și energie electrică și se vor edita valorile lunare în câmpul existent în sistemul informatic;

Aplicația va însuma valorile rezultate de 30% din costurile eligibile pentru ambele cheltuieli (energie electrică și gaz) și va afișa Valoarea Solicitată Pilon 2 (VSP2).

Suntem onorați să vă transmitem că am reușit să obținem pentru clienții noștri peste 35.151.237 RON, în ultimii doi ani, iar în prezent avem o echipă de 15 consultanți dedicați special pentru proiectele de finanțări europene.

Ce alte garanții și beneficii aveți cu Expert Mind?

AVANS 0 PENTRU DEPUNERE PROIECT- Nu vă costă nimic, comisionul nostru va fi platit din finanțare.

  • Servicii complete de la consultanță și analiză eligibilitate, întocmire documentație și depunere proiect, până la implementare si monitorizare.
  • Intocmim  cele 2 rapoarte de expertiză contabilă: unul obligatoriu la momentul inscrierii si unul obligatoriu de incarcat pana pe 31.07.2023 prin intermediul Echipei Expert Mind- SOLICITĂ OFERTĂ!

  • GRATUIT –  Raport Audit Juridic – eligibilitate HORECA2 – verificăm să aveți toate actele în regulă
  • GRATUIT –  Voucher 20% reducere pentru serviciile juridice de la Expert Mind, cu o valabilitate 12 luni (contracte comerciale, modificări CAEN cu ocazia schimbărilor  legislației 2023, actualizarea datelor la ONRC, modificare sediu social/valabilitate puncte de lucru etc.)
  • GRATUIT – Informări periodice despre modificări legislative din domenii variate precum Fiscalitate, Resurse umane, Juridic și Finanțări 
  • GRATUIT – Alerte expirări Registrul Comerțului (sedii sociale/secundare)

Sunați la 0753.028.301 sau înscrieți-vă pentru verificarea eligibilității iar noi vă răspundem rapid!


    Alege serviciile dorite:

    Adresa sediu social:




    Pune codul primit sau numele persoanei care te recomanda:

    • Ionel Scuriu
      „Motivele pentru care am ales să colaborez cu EXPERT MIND sunt seriozitatea oferită, promptitudinea, expertiza  în domeniu, consultanță de calitate, raportul foarte  bun în privința raportului preț și calitatea serviciilor,  implicarea, amabilitatea față de noi clienții, informarea corectă a clienților cu privire la toate modificările apărute în codul fiscal, structura foarte bine pusă la punct, locația accesibilă.”
      Ionel Scuriu
      S.I.R. PROIECT SRL-D
    • Anastasia Cernolev
      „Am  ales Expert Mind deoarece oferă consiliere    calitativă,    suport    calitativ reprezentat de rapiditatea răspunsurilor la solicitările noastre, integritate,  informarea permanentă privind  modificările legislative și alte informații  utile, varietatea serviciilor prestate,  seriozitate, orientarea către client,  transparență, solidaritate, profesionalism  si dezvoltare continuă! Vă mulțumim pentru colaborare!”  
      Anastasia Cernolev
      Cerneleu Group SRL-D
    • Andrei Zancianu
      „Consider colaborare cu Expert Mind un câștig din momentul în care am decis să semnam un contract de prestări servicii deoarece s-a dovedit că Expert Mind a devenit un partener ce ne oferă siguranță business-ului. Dacă sunt întrebat „de ce?” pot scrie o parte din beneficiile pe care le avem de când lucrăm cu ei:
        • Transparența totală asupra serviciilor prestate;
        • Încrederea reciprocă câștigată pe parcursul derularii colaborării
        • Siguranța rezultatului și a informațiilor  reale transmise;
        • Confidențialitatea datelor;
        •  Consultanță și informări corecte, dar și concrete furnizate în timp util astfel încât situația creată de virusul Covid 19 să poată fi gestionată mai bine din punct de vedere al deciziilor manageriale, dar și al fiscalității;
        • Toți componenții echipei Expert Mind au dat dovadă de profesionalism și promptitudine la fiecare solicitare;
      • Sunt foarte bine organizați și structurați, astfel încât atunci când orice situație apare (mai ales cele neprevăzute) am putut  solicita oricând ajutorul, iar ei au venit cu soluții concrete atât pentru serviciile financiare, cât și pentru celelalte servicii oferite de Expert Mind, respectiv servicii juridice, resurse umane, ONRC, etc.
      Mulțumesc Expert Mind.”
      Andrei Zancianu
      Caffe Corsini România

    Despre Expert Mind-Creștem afaceri din 2007!

    Nominalizați cu locul I în Topul firmelor de contabilitate din Iași timp de 8 ani consecutivi, oferim servicii complete de contabilitate,  resurse umane, consultanță financiar-contabilă, audit și servicii de înființări firme pentru entități cu diverse forme juridice, precum: persoane fizice autorizate (PFA), societăți cu răspundere limitată (SRL și SRL-D), întreprinderi individuale (II), asociații și fundații.

    Cu peste 16 ani de experiență aducem plus valoare, datorită consilierii și suportului informațional de specialitate acordat partenerilor noștri. Indiferent de mărimea companiei sau industria în care clienții noștri activează, alocăm timpul necesar pentru a înțelege mecanismele și ne  adaptăm firesc stilului de lucru al clientului.

    Scopul nostru este de a sprijini dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri și a antreprenorilor. În permanență suntem preocupați de dezvoltarea profesională, oferim clienților noștri soluții  inovatoare în strânsă corelație cu cerințele actuale ale pieței.