AJUTORUL DE STAT PENTRU FERMIERI SI PROCESATORI DIN INDUSTRIA ALIMENTARĂ – Măsura 1 și Măsura 2
consultanta.is@expertmind.ro sau whatsapp: 0755.073.860
Ai șansa să obții între 𝟓.𝟎𝟎𝟎-𝟏𝟐𝟎.𝟎𝟎𝟎 𝐞𝐮𝐫𝐨, în funcție de cifra de afaceri înregistrată în anul 2019. Poți accesa unul dintre cele două tipuri de fonduri, în funcție de condițiile de eligibilitate în care te încadrezi:
- Granturi pentru capital de lucru
sau
2. Microgranturi pentru activități specifice din domeniul industriei agroalimentare
1. Granturi pentru capital de lucru
Acest tip de grant este destinat următoarelor categorii: IMM-urilor, societăților agricole, cooperativelor agricole, grupului de producători, organizaţiilor de producători, a căror activitate a fost afectată de efectele pandemiei de COVID -19 și se realizează pe bază de cotă procentuală din cifra de afaceri. Te numeri printre ei? Atunci poți trece la următoarea etapă – consultanță specializată pentru accesarea propriu-zisă a grantului.
Baza de calcul a grantului
Valoarea ajutorului oferit de stat se stabilește astfel pentru:
a) IMM-urile cu cifra de afaceri aferentă anului 2019 mai mare de 33.351 euro, valoarea grantului poate fi de până la 15% din cifra de afaceri și nu poate depăși suma 120.000 euro. Pentru IMM-urile cu cifra de afaceri cu echivalentul în euro de peste 1 milion de euro, valoarea maximă a ajutorului este de 120.000 euro.
b) IMM-urile cu cifra de afaceri aferentă anului 2019 cuprinsă între 5.000 și 33.350 euro, valoarea grantului este de 5.000 euro.
De asemenea, procentele enumerate mai sus nu includ și cofinanțarea beneficiarilor de ajutor de stat la constituirea capitalului de lucru, în procent de minimum 15% din valoarea grantului solicitat.
Ce condiții de eligibilitate trebuie să îndeplinești?
Te numeri printre societățile eligibile dacă
a) ai înregistrat profit operațional din activitatea curentă respectiv din activitatea de exploatare, în unul din ultimele trei exerciții financiare înainte de depunerea cererii de finanțare pentru obținerea grantului, potrivit situațiilor financiare depuse;
b) dispui de coparticipare la constituirea capitalului de lucru în procent de minimum 15% din valoarea grantului la data utilizării grantului pentru capital de lucru;
c) îți menții sau mărești numărul de salariați, față de data depunerii cererii, pe o perioadă de minimum 6 luni, la data acordării granturilor, cu excepția situațiilor în care contractele individuale de muncă sunt încheiate pentru sezonieri sau/și zilieri.
d) Codul CAEN REV 2 pentru care se solicită ajutor de stat era autorizat la data de 31 decembrie 2019.
Ce poți face cu banii?
a) cheltuieli privind stocurile de materii prime, materiale, mărfuri;
b) datorii curente și restante față de furnizorii curenți;
c) cheltuieli privind chiria și/sau cheltuieli privind chiriile;
d) cheltuieli privind achiziția de servicii necesare activității curente;
e) cheltuieli privind achiziția de obiecte de inventar;
f) cheltuieli privind achiziția de echipamente, utilaje, instalații, tehnologii, dotări;
g) cheltuieli privind plata datoriilor către bugetul statului si bugetele locale.
Beneficiarii pot utiliza banii pentru susținerea cheltuielilor eligibile angajate după data de 1 februarie 2020.
Suntem onorați să vă transmitem că am reușit să obținem pentru clienții noștri peste 13.527.007 RON, în anul 2021, iar în prezent avem o echipă de 15 consultanți dedicați special pentru proiectele de finanțări europene.
Iată ce servicii aveți asigurate alături de Expert Mind:
Servicii de consultanţă personalizată, FĂRĂ AVANS! Plata se efectuează la încasarea finanțării!
Profită de oferta noastră early bird de 10% discount, dacă semnezi un contract de prestări servicii până pe data de 15.05.2022.
DATE DE CONTACT:
E-mail: consultanta.is@expertmind.ro
Telefon/WhatsApp: 0755.073.860
- Ne transmiteți documentele contabile pe email: consultanta.is@expertmind.ro sau whatsapp: 0755 073860
- Vă acordăm consultanță pentru a ști pe ce și cum puteți cheltui sumele primite
- Noi găsim soluții potrivite pentru remedierea erorilor, dacă este cazul.
- Noi vă realizăm proiectul- totul este 100% ONLINE.
Alături de Expert Mind, nu riscați returnarea grantului! Clienții noștri sunt mulțumiți!.
„Motivele pentru care am ales să colaborez cu EXPERT MIND sunt seriozitatea oferită, promptitudinea, expertiza în domeniu, consultanță de calitate, raportul foarte bun în privința raportului preț și calitatea serviciilor, implicarea, amabilitatea față de noi clienții, informarea corectă a clienților cu privire la toate modificările apărute în codul fiscal, structura foarte bine pusă la punct, locația accesibilă.”
Ionel Scuriu
S.I.R. PROIECT SRL-D„Am ales Expert Mind deoarece oferă consiliere calitativă, suport calitativ reprezentat de rapiditatea răspunsurilor la solicitările noastre, integritate, informarea permanentă privind modificările legislative și alte informații utile, varietatea serviciilor prestate, seriozitate, orientarea către client, transparență, solidaritate, profesionalism si dezvoltare continuă! Vă mulțumim pentru colaborare!”
Anastasia Cernolev
Cerneleu Group SRL-D„Consider colaborare cu Expert Mind un câștig din momentul în care am decis să semnam un contract de prestări servicii deoarece s-a dovedit că Expert Mind a devenit un partener ce ne oferă siguranță business-ului. Dacă sunt întrebat „de ce?” pot scrie o parte din beneficiile pe care le avem de când lucrăm cu ei:
-
- Transparența totală asupra serviciilor prestate;
- Încrederea reciprocă câștigată pe parcursul derularii colaborării
- Siguranța rezultatului și a informațiilor reale transmise;
- Confidențialitatea datelor;
- Consultanță și informări corecte, dar și concrete furnizate în timp util astfel încât situația creată de virusul Covid 19 să poată fi gestionată mai bine din punct de vedere al deciziilor manageriale, dar și al fiscalității;
- Toți componenții echipei Expert Mind au dat dovadă de profesionalism și promptitudine la fiecare solicitare;
- Sunt foarte bine organizați și structurați, astfel încât atunci când orice situație apare (mai ales cele neprevăzute) am putut solicita oricând ajutorul, iar ei au venit cu soluții concrete atât pentru serviciile financiare, cât și pentru celelalte servicii oferite de Expert Mind, respectiv servicii juridice, resurse umane, ONRC, etc.
Andrei Zancianu
Caffe Corsini România-
Sunați la 0755.073.860 sau contactați-ne și vă răspundem rapid!
2. Microgranturi pentru activități specifice din domeniul industriei agroalimentare
Aceste tipuri de fonduri europene nerambursabile sunt destinate următoarelor categorii de societăți:
a) întreprinderile mici și mijlocii care nu dețin salariați la data de 31 decembrie 2019, în domeniile de activitate cu codurile CAEN eligibile;
b) persoane fizice autorizate, întreprinderile individuale și întreprinderile familiale, cu activitate economică în domeniile de activitate cu codurile CAEN eligibile;
Ce condiții de eligibilitate trebuie să îndeplinești
Trebuie să te numeri printre societățile care:
a) au desfășurat activitate curentă/operațională pe perioada a cel puțin 3 luni calendaristice înainte de data de 31 decembrie 2019;
b) au obținut o cifră de afaceri în exercițiul financiar anterior depunerii cererii de finanțare de cel puțin echivalentul în lei a 5.000 euro la data depunerii cererii de finanțare, cu excepția IMM care au fost înființați în anul 2019, cu o cifră de afaceri mai mică de 5.000 euro, pentru care plafonul minim al cifrei de afaceri se calculează prin înmulțirea numărului de luni întregi de activitate din anul 2019 cu suma de 415 euro. Tot prin excepție, PFA, II, IF nu vor condiționate de plafonul cifrei de afaceri.
c) își mențin activitatea pe o perioadă de cel puțin 6 luni de la acordarea formei de sprijin sub formă de microgrant.
d) Au avut activitate economică în domeniile de activitate cu codurile CAEN eligibile.
„
Ce poți face cu banii
a) cheltuieli privind stocurile de materii prime, materiale, mărfuri
b) datorii curente și restante față de furnizorii curenți
c) cheltuieli privind chiria și/sau cheltuieli privind arenda sau redevența
d) cheltuieli privind achiziția de servicii și reparații necesare activității curente de bază
e) cheltuieli privind achiziția de obiecte de inventar
f) cheltuieli privind achiziția de echipamente, utilaje, instalații, tehnologii, dotări independente
g )cheltuieli privind plata datoriilor către bugetul statului si bugetele locale.
Beneficiarii pot utiliza banii pentru susținerea cheltuielilor eligibile angajate după data de 1 februarie 2020
Sunați la 0755.073.860 sau contactați-ne și vă răspundem rapid!
Despre Expert Mind-Creștem afaceri din 2007!
Nominalizați cu locul I în Topul firmelor de contabilitate din Iași timp de 8 ani consecutivi, oferim servicii complete de contabilitate, resurse umane, consultanță financiar-contabilă, audit și servicii de înființări firme pentru entități cu diverse forme juridice, precum: persoane fizice autorizate (PFA), societăți cu răspundere limitată (SRL și SRL-D), întreprinderi individuale (II), asociații și fundații.
Cu peste 16 ani de experiență aducem plus valoare, datorită consilierii și suportului informațional de specialitate acordat partenerilor noștri. Indiferent de mărimea companiei sau industria în care clienții noștri activează, alocăm timpul necesar pentru a înțelege mecanismele și ne adaptăm firesc stilului de lucru al clientului.
Scopul nostru este de a sprijini dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri și a antreprenorilor. În permanență suntem preocupați de dezvoltarea profesională, oferim clienților noștri soluții inovatoare în strânsă corelație cu cerințele actuale ale pieței.
De ce sa lucrezi cu noi?
Pentru ca te bucuri de avantajele de a lucra cu o firma specializata de contabilitate. Iar pe langa aceasta, te bucuri de avantajele care ne disting de celelalte firme cu acelasi specific: detinem departamente specializate in domenii conexe precum resurse umane si salarizare, consultanta si expertiza fiscala, audit si juridic. Construim impreuna planul tau de business prin dezvoltarea unor pachete specializate pe activitatea ta.
Indiferent de nivelul de dezvoltare al companiei sau industria in care activezi, alocam timpul necesar pentru a intelege mecanismele antreprenoriatului si ne vom adapta punctual la planul de actiune.