Activezi in domeniul HORECA? Nu pierde finanțarea primită!
Securizați-vă banii – apelați la consultanții Expert Mind
Ce trebuie să ştiţi despre ajutorul de stat HORECA încasat de la Ministerul Antreprenoriatului și Turismului? Conform procedurii de implementare, trebuie să aveți în vedere că bugetul trebuie epuizat în 6 luni sau 12 luni (în funcţie de sumele încasate de la stat) din momentul în care se încasează prima tranşă a grantului, iar până la finalul perioadei de monitorizare sunteți obligat să încărcați în platforma MEAT a Ministerului certificatul fiscal care atestă lipsa datoriilor şi dovada plăţii, în caz contrar sumele acordate fiind recuperate de stat.
Atenţie!
Chiar dacă în procedura de implementare:
- nu sunt prevăzute cheltuielile eligibile, totuşi nu puteţi utiliza banii pentru orice.
- nu este prevăzută obligativitatea depunerii raportului de progres, totuşi o evidenţă specifică a ajutoarelor primite este obligatorie. Arhivarea şi păstrarea este obligatorie pentru o perioadă de 10 ani.
Firmele care au beneficiat de fondurile din Măsura 1, de la prima ediție 2020, au avut parte de diverse repercusiuni precum: Un sfert dintre beneficiarii microgranturilor din prima sesiune sunt puși în situația să returneze banii. 4.558 de firme au fost nevoite să dea microgranturile înapoi, deoarece nu au încărcat la timp rapoartele de progres și nu au respectat procedura. | Firmele ce sunt în curs de implementare a programului HORECA riscă să fie obligate să dea înapoi statului granturile de până la 800.000 euro, dacă nu respectă obligaţiile menţionate mai sus. . |
Dacă nu doriți să întâmpinați și dumneavoastră astfel de probleme, vă recomandăm să apelați la serviciile unui consultant specializat pentru implementarea proiectului.
Suntem onorați să vă transmitem că am reușit să obținem pentru clienții noștri peste 13.527.007 RON, în anul 2021, iar în prezent avem o echipă de 15 consultanți dedicați special pentru proiectele de finanțări europene.
Iată ce servicii aveți asigurate de către Expert Mind:
- Ne transmiteți documentele contabile pe email: consultanta.is@expertmind.ro sau whatsapp: 0753.028.301
- Vă acordăm consultanță pentru a ști pe ce și cum puteți cheltui sumele primite
- Noi găsim soluții potrivite pentru remedierea erorilor, dacă este cazul.
- Semnați raportul de progres întocmit de consultanții noștri și ulterior noi îl depunem conform procedurii. Nu este nevoie să vă deplasați la sediul nostru, totul este 100% ONLINE.
Grăbiți-vă, sunați la 0753.028.301 pentru a elimina orice risc pentru Cash flow-ul business-ului dumneavoastră, iar noi vom reveni cu o propunere financiară personalizată!
Alături de Expert Mind, nu riscați returnarea grantului! Clienții noștri sunt mulțumiți!
„Motivele pentru care am ales să colaborez cu EXPERT MIND sunt seriozitatea oferită, promptitudinea, expertiza în domeniu, consultanță de calitate, raportul foarte bun în privința raportului preț și calitatea serviciilor, implicarea, amabilitatea față de noi clienții, informarea corectă a clienților cu privire la toate modificările apărute în codul fiscal, structura foarte bine pusă la punct, locația accesibilă.”
Ionel Scuriu
S.I.R. PROIECT SRL-D„Am ales Expert Mind deoarece oferă consiliere calitativă, suport calitativ reprezentat de rapiditatea răspunsurilor la solicitările noastre, integritate, informarea permanentă privind modificările legislative și alte informații utile, varietatea serviciilor prestate, seriozitate, orientarea către client, transparență, solidaritate, profesionalism si dezvoltare continuă! Vă mulțumim pentru colaborare!”
Anastasia Cernolev
Cerneleu Group SRL-D„Consider colaborare cu Expert Mind un câștig din momentul în care am decis să semnam un contract de prestări servicii deoarece s-a dovedit că Expert Mind a devenit un partener ce ne oferă siguranță business-ului. Dacă sunt întrebat „de ce?” pot scrie o parte din beneficiile pe care le avem de când lucrăm cu ei:
-
- Transparența totală asupra serviciilor prestate;
- Încrederea reciprocă câștigată pe parcursul derularii colaborării
- Siguranța rezultatului și a informațiilor reale transmise;
- Confidențialitatea datelor;
- Consultanță și informări corecte, dar și concrete furnizate în timp util astfel încât situația creată de virusul Covid 19 să poată fi gestionată mai bine din punct de vedere al deciziilor manageriale, dar și al fiscalității;
- Toți componenții echipei Expert Mind au dat dovadă de profesionalism și promptitudine la fiecare solicitare;
- Sunt foarte bine organizați și structurați, astfel încât atunci când orice situație apare (mai ales cele neprevăzute) am putut solicita oricând ajutorul, iar ei au venit cu soluții concrete atât pentru serviciile financiare, cât și pentru celelalte servicii oferite de Expert Mind, respectiv servicii juridice, resurse umane, ONRC, etc.
Andrei Zancianu
Caffe Corsini România-
Sunați la 0753.028.301 sau contactați-ne și vă răspundem rapid!
Despre Expert Mind-Creștem afaceri din 2007!
Nominalizați cu locul I în Topul firmelor de contabilitate din Iași timp de 8 ani consecutivi, oferim servicii complete de contabilitate, resurse umane, consultanță financiar-contabilă, audit și servicii de înființări firme pentru entități cu diverse forme juridice, precum: persoane fizice autorizate (PFA), societăți cu răspundere limitată (SRL și SRL-D), întreprinderi individuale (II), asociații și fundații.
Cu peste 16 ani de experiență aducem plus valoare, datorită consilierii și suportului informațional de specialitate acordat partenerilor noștri. Indiferent de mărimea companiei sau industria în care clienții noștri activează, alocăm timpul necesar pentru a înțelege mecanismele și ne adaptăm firesc stilului de lucru al clientului.
Scopul nostru este de a sprijini dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri și a antreprenorilor. În permanență suntem preocupați de dezvoltarea profesională, oferim clienților noștri soluții inovatoare în strânsă corelație cu cerințele actuale ale pieței.